Nasze Grupy

grupajezyki Jeżyki
Grupa I
grupasloneczka Słoneczka
Grupa II
grupasowki Sówki
Grupa III
grupatropiciele Odkrywcy
Grupa IV
grupaodkrywcy Tropiciele
Grupa V

Informacje ogólne

7:00 – 17:30

Przyprowadzanie dzieci do godziny 8:15.    O godzinie 8:30 z tytułu bezpieczeństwa są zamykane drzwi wejściowe!

Wtorek            1600– 1700

Czwartek         1000 – 1200

830   –    900       śniadanie

1000 –   1030      drugie śniadanie

1200 –    1300      obiad

1430 –   1500     podwieczorek

Grupa    I  Jeżyki                  3-latki

Grupa  II    Słoneczka        3/4 latki

Grupa  III   Sówki                4/5 latki

Grupa  IV   Odkrwcy          5/6 latki

Grupa  V    Tropiciele        6-latki

Grupa    I          810   –   1615

Grupa  II          715   –   1630

Grupa  III         700  –   1720

Grupa  IV        745  –   1700

Grupa  V         815   –  1730

Ramowy program dnia

I i II godzina pobytu dziecka
Schodzenie się dzieci, rytuał powitania, czynności gospodarcze i porządkowe. Zabawy swobodne dzieci i obserwacja prowadzona przez nauczyciela. Rozmowy i kontakty indywidualne nauczyciela z dziećmi. Praca indywidualna dzieci w tematycznych ośrodkach edukacyjnych. Czynności gospodarczo-porządkowe w sali. Prace hodowlane i pielęgnacja roślin.
III i IV godzina pobytu dziecka
Pięć minut celowego ruchu dla zaspokojenia potrzeb motorycznych. Czynności związane z kulturą dnia codziennego (pobyt w łazience, samodzielne nakrywanie stołu – rozkładanie talerzy, kubków, sztućców, serwetek) Śniadanie. Uwzględniając poziom sprawności dzieci, nauczyciel umożliwia wychowankom komponowanie kanapek z gotowych produktów.
V godzina pobytu dziecka
Pobyt dzieci na powietrzu: zabawy, spacery, wycieczki, doświadczenia, eksperymenty, uprawa roślin, prace porządkowe, ćwiczenia gimnastyczne, ścieżki dydaktyczne, tory przeszkód. Doskonalenie czynności samoobsługowych. Utrwalanie zasad bezpiecznego pobytu na świeżym powietrzu.
V i VI godzina pobytu dziecka
Czynności związane z kulturą dnia codziennego (pobyt w łazience, samodzielne nakrywanie do stołu – rozkładanie talerzy, kubków, sztućców, serwetek). Obiad. Uwzględniając poziom sprawności dzieci, nauczyciel umożliwia wychowankom samodzielne korzystanie z wazy do zupy i półmiska z surówkami. Zajęcia ze specjalistami według planu rocznego.
VI i VII godzina pobytu dziecka
Dzieci 3-4 letnie - odpoczynek. Uwzględniając potrzeby dzieci i rodziców, dziecko ma zapewniony poobiedni odpoczynek. Dzieci 5-6 letnie- relaksacja. Uwzględniając potrzeby dzieci i rodziców, dziecko ma zapewniony poobiedni odpoczynek w formie: słuchania muzyki, słuchania czytanej przez nauczyciela lub gościa bajki, oglądania interesującej książki, zabawy w kąciku kultury (przeglądanie albumów fotografii, reprodukcji), gier i zabaw stolikowych.
VIII godzina pobytu dziecka
Codzienny kontakt dziecka z literaturą, muzyką, teatrem i innymi formami kultury i sztuki. Zabawy i ćwiczenia prowadzone przez nauczyciela zgodnie z planem dydaktyczno-wychowawczym. Czynności związane z kulturą dnia codziennego (pobyt w łazience, samodzielne nakrywanie do stołu – rozkładanie talerzy, kubków, sztućców, serwetek). Podwieczorek.
IX i X godzina pobytu dziecka
Pobyt w ogrodzie przedszkolnym – zabawy swobodne. Zabawy według preferencji dzieci. Zajęcia ze specjalistami według planu rocznego. Czynności porządkowe w sali. Rytuał pożegnania. Kontakty indywidualne nauczyciela z rodzicami podczas rozchodzenia się dzieci. Przekazywanie bieżących informacji o dziecku.

Zapisz dziecko do  PRZEDSZKOLA!

Aktualności

Skip to content