Grupa IV - Motylki

Nauczyciele:   

mgr Hanna Drozdowicz

mgr Izabela Szymańska

 

Godziny pracy oddziału:

8.30- 17.00

Zajęcia dodatkowe

zajęcia rytmiczno – ruchowe: w trakcie zajęć dydaktycznych

j. angielski: realizowany w ramach podstawy programowej

DLA MAMY  – wiersz

Mamo, mamo dziś wszystkie dzieci,
niosą tobie życzeń bukiecik.
Serduszka gorące, kwiatuszki pachnące
co wyrosły na naszej łące.

Niech te kwiatki powiedzą same,
jak my bardzo kochamy mamę.
Rumianki i bratki, stokrotki, bławatki
niech ucieszą serce mej matki.

 

NAJLEPIEJ JEST U MAMY –  piosenka

Najlepiej jest u mamy, to każde dziecko wie.
Najlepiej jest u mamy, gdy smutno ci i źle.
Choć przygód wciąż szukamy i poznać chcemy świat,
Najlepiej jest u mamy – tu każdy wraca rad.

Jest wiele dróg nieznanych, dalekich pięknych tras.
Najlepiej jest u mamy, tu każdy wraca z nas.
Kto się nie zgadza z nami, sam kiedyś powie że:
Najlepiej jest u mamy, no chyba to się wie!

Zamierzenia  dydaktyczno – wychowawcze na miesiąc  MAJ

Lubimy książki

–  uświadomienie znaczenia książki w życiu człowieka

– kształcenie umiejętności uważnego słuchania utworów literackich

– doskonalenie umiejętności stosowania liczebników porządkowych

– rozwijanie umiejętności różnicowania i nazywania kierunków w przestrzeni

-wprowadzenie cyfry 9

Na łące

– tworzenie warunków dla obserwowania bogactwa wiosennej przyrody i przeżywania jej piękna, poznawanie życia i znaczenia owadów

– rozwijanie umiejętności porównywania długości i odległości między przedmiotami przy pomocy narzędzi do mierzenia

– poszerzanie czynnego słownika dziecka

– rozwijanie koordynacji wzrokowo-ruchowo-słuchowej podczas zabaw ruchowych, plastycznych

– wprowadzenie litery ł, Ł

– wprowadzenie cyfry 0

Mama i tata

– dostrzeganie i rozumienie potrzeb innych członków rodziny

– rozumienie, na czym polega praca zawodowa mamy i taty, umiejętne opowiadanie o niej; nazywanie wykonywanych zawodów

– okazywanie przywiązania do rodziny

– rozwijanie poczucia odpowiedzialności poprzez podejmowanie i wykonywanie prac domowych

Moje zwierzątko        

– wdrażanie do właściwego zachowania się podczas spotkania z nieznajomym zwierzęciem

– poznanie funkcji instytucji niosących pomoc: weterynarz

– odbieranie otaczającego nas świata poprzez różne zmysły

– wdrażanie do udziału w zabawach muzyczno-rytmicznych przy piosenkach znanych dzieciom

– wprowadzenie litery z, Z

– wprowadzenie cyfry 10

WYSTĘP ILUZJONISTY

KONCERT – GITARA KLASYCZNA

PIKNIK RODZINNY

WYJŚCIE DO BIBLIOTEKI

SPRZĄTANIE ŚWIATA

WYCIECZKA DO ŻELAZOWEJ WOLI

ALPAKI

ROBIMY CIASTKA Z JABŁKAMI

ROBIMY SAŁATKĘ OWOCOWĄ

TEATRZYK

RYTMIKA

SZWEDZKI STÓŁ

TEATRZYK „LEGENDA BIAŁEGO ORZEŁKA”

BAL POSTACI Z BAJEK

WYSTĘP ILUZJONISTY

MIKOŁAJKI

SPOTKANIE ŚWIĄTECZNE

BAL KARNAWAŁOWY

WIZYTA PANI ZE STRAŻY MIEJSKIEJ

CAŁA POLSKA CZYTA DZIECIOM – NASZ ABSOLWENT 🙂

GRAMY NA BĘBNACH

TEATRZYK – „WIOSNA PUKA DO DRZWI”

WARSZTATY WIELKANOCNE

ZAJĘCIA EDUKACYJNE W BIBLIOTECE

EKOBAL

I MIEJSCE – WALC STRAUSSA

WARSZAWSKI PRZEGLĄD TWÓRCZOŚCI DZIECI I MŁODZIEŻY „NA BROŻKA”

III MIEJSCE  – PIOSENKA

WARSZAWSKI PRZEGLĄD TWÓRCZOŚCI DZIECI I MŁODZIEŻY „NA BROŻKA”

Skip to content