Grupa IV - Motylki

Nauczyciele:   

mgr Renata Leszczyńska-Pazgan

mgr Izabela Szymańska

mgr Monika Marton  n-l współorganizujacy

 

Godziny pracy oddziału:

8.30- 16.30

Zajęcia dodatkowe

zajęcia sportowe: w trakcie zajęć dydaktycznych

j. angielski: realizowany w ramach podstawy programowej

Wiersz „Pszczółka” Stanisław Jachowicz

Była to raz pszczółka mała,
Co miodek z kwiatków zbierała:
Od kwiateczka do kwiateczka
Latała sobie pszczółeczka;
Nigdy próżno nie wróciła,
Dużo miodku nanosiła.
Przyszła jesień, zima chłodna,
Pszczółeczka by była głodna;
Lecz że w lecie pracowała,
W zimie się głodu nie bała.

Pracujcież więc i wy dziatki!
Póki pora, póki kwiatki;
A na starość mieć będziecie:
Zapasy zebrane w lecie.

 

Piosenka „Rodzina” D. i K. Jagiełło

Ważne są w życiu niektóre sprawy

Nauka, praca, czas do zabawy.

Letnie wakacje nad ciepłym morzem

I wiele innych być może.

 

Ref. Lecz najważniejsza nasza rodzina

Z nią każdy nowy dzień się zaczyna.

Mama, tata, siostra i brat.

Ci, których tak kocham już od wielu lat.

 

Ważne są rzeczy stare i nowe

Kolekcje znaczków, auta sportowe.

Gra, w którą grywam co dzień z radością

I wiele innych z pewnością.

 

Ref. Lecz najważniejsza nasza rodzina…

Grupa IV  bierze udział w projekcie „Oswoić Konflikt!”

współfinansowany przez Biuro Edukacji m.st. Warszawy.

Projekt realizuje Stowarzyszenie na Rzecz Rozwoju i Pomocy Q Zmianom.

            Zamierzenia dydaktyczno- wychowawcze na miesiąc maj

 

  1. „Polskie symbole narodowe ”

– uświadomienie dzieciom poczucia tożsamości narodowej ,

– zapoznanie z pojęciami „ demokracja”, „obywatel”, „patriota”

– zapoznanie z małą i wielką drukowaną literą „f, F”,

– kształtowanie świadomości praw i obowiązków każdego człowieka.

 

  1.  „ Książka, moja przyjaciółka ”

– rozbudzanie ciekawości czytelniczej ,

– rozwijanie orientacji przestrzennej,

– zapoznanie z zawodami związanymi z powstawaniem książki,

– doskonalenie umiejętności analizy i syntezy sylabowej.

 

  1. „ Dzień Rodziny ”

– kształtowanie umiejętności rozpoznawania uczucia miłości ,

– utrwalenie znajomości wartości płynących z posiadania rodziny ,

– doskonalenie umiejętności manualnych,

– zachęcanie do rodzinnych aktywności na świeżym powietrzu .

 

  1. „ Na zielonej łące ”

– kształtowanie poczucia jedności ze środowiskiem naturalnym,

– zapoznanie z powiedzeniami „ pracowity jak mrówka”, „ pracowity jak pszczoła”,

– zapoznanie z małą i wielką drukowaną literą  „h, H”,

– doskonalenie umiejętności analizy i syntezy sylabowej.

LABOLO – „DLACZEGO MYDŁO USUWA BRÓD?”

ZABAWY RUCHOWE Z PANIĄ AGATKĄ

DZIEŃ PRZEDSZKOLAKA

WYCIECZKA DO ŻELAZOWEJ WOLI

ZABAWY PLASTYCZNE

DZIEŃ SUPERBOHATERA – ŚWIĘTUJEMY DZIEŃ CHŁOPAKA

ZABAWA PLASTYCZNA

GRA TERENOWA W LESIE BEMOWSKIM

DZIEŃ OWOCÓW I WARZYW

MIASTECZKO BEZPIECZEŃSTWA

UROCZYSTE ODŚPIEWANIE HYMNU POLSKIEGO

ZAJĘCIA EDUKACYJNE W BIBLIOTECE

TEATRZYK „JAK PRADZIADEK LECH UPIEKŁ CHLEB”

DZIEŃ PLUSZOWEGO MISIA

MIKOŁAJKI W PRZEDSZKOLU

ŚWIĄTECZNE SPOTKANIE  Z RODZICAMI

DZIEŃ BABCI I DZIADKA

BAL KARNAWAŁOWY

WYCIECZKA DO BIBLIOTEKI

PIERWSZY DZIEŃ WIOSNY

WYCIECZKA DO TEATRU

KONKURS PLASTYCZNY „ALFABET SENSORYCZNY”

TEATRZYK – REBUS WIOSENNY

BAL EKOLOGICZNY

ZAKŁADAMY OGRÓDEK

Przejdź do treści