Grupa III - Jagódki

Nauczyciele:
mgr Małgorzta Suchocka

Odział pracuje w godz.: 8.30–16:30

Zajęcia dodatkowe

zajęcia rytmiczno – ruchowe: w trakcie pracy dydaktycznej

j. angielski: realizowany w ramach podstawy programowej

Zamierzenia dydaktyczno – wychowawcze na kwiecień 2024

01.04.2024 – 05.04.2024 – Na wsi

– rozwijanie percepcji wzrokowej i słuchowej

– rozwijanie myślenia matematycznego – wprowadzenie liczby 8

– wysłuchiwanie głoski „j”

– poznanie zwierząt z wiejskiego podwórka

– rozwijanie zainteresowań zjawiskami przyrodniczymi

 

08.04.2024 – 12.04.2024 – Praca rolnika

– poznanie maszyn rolniczych

– rozwijanie myślenia przyczynowo – skutkowego

– rozwijanie percepcji słuchowej

– kształtowanie poczucia rytmu

– rozwijanie kreatywności

 

15.04.2024 – 22.04.2024 – Chronimy środowisko

– kształtowanie właściwych postaw i zachowań proekologicznych

– zwiększenie świadomości ekologicznej

– rozwijanie umiejętności pracy w zespole

– wysłuchiwanie głoski „w”

– budzenie ciekawości poznawczej

 

23.04.2024 – 26.04.2024 – Kto nam pomoże ?

– poznanie pracy służb ratunkowych

– zapoznanie z hasłem „ewakuacja” i omówienie zasad zachowania się podczas ewakuacji

– utrwalenie znajomości numerów alarmowych

– kształtowanie umiejętności układania i kontynuowania rytmów

– doskonalenie umiejętności swobodnego wypowiadania się

 

29.04.2024 – 03.05.2024 – Kto ty jesteś ?

– kształtowanie postawy patriotycznej

– rozwijanie pamięci wzrokowej w trakcie pracy z mapą

– wysłuchiwanie głoski „f”

– poznanie nazw rzek Polski i regionów

– poznanie najważniejszych zabytków Warszawy

 

Wiersz „Wiejskie życie” Aleksandra Wojtyła

Byłoby dziś znakomicie lepiej poznać wiejskie życie.
Gdzie stodoła, chlew, obórka, piesek strzeże tam podwórka.
Gdzie panuje gwar i hałas, wszyscy chcą cos mówić naraz.
Kurka gdacze, kaczka kwacze, a tam mała Zosia płacze,
że uciekła jej z podwórka ulubiona biała kurka.
Ścieżka tam prowadzi wąska, a przy ścieżce stoi gąska,
która bardzo się dziś złości i gęganiem płoszy gości.
Napuszają się indyki, że zbyt głośna ryczą byki.
Krowy pasą się na łące, obok skaczą dwa zające.
Gdzie już od samego rana słychać głośny bek barana.
Świnki się taplają w błocie, koza trawę je przy płocie.
W polu słychać śpiew skowronka, dużo kropek ma biedronka.
Wokół łąka, pola, las, tam spokojnie mija czas.
Nieopodal płynie rzeka, szum jej słychać już z daleka.

Piosenka „Wielkie sprzątanie” sł. i muz. Joanna Bernat

 

  1. W lesie na polanie dziś ważne zebranie

      Wzięły się zwierzęta za wielkie sprzątanie.

 

Ref: Szu–szu–szu! Szu–szu–szu!

        Pracujemy ile tchu!

        Szu–szu–szu! Szu-szu-szu!

        Zaraz czysto będzie tu!

 

  1. Mrówki ze ślimaczkiem sprzątają pod krzaczkiem,

       a żabki z wiewiórką w strumyku za górką.

 

Ref:  Szu–szu–szu! Szu–szu–szu!

 

  1. Zbierają sikorki papierki i worki,

      a maleńkie muszki butelki i puszki.

 

Ref:  Szu–szu–szu! Szu–szu–szu!

 

  1. Kosy pogwizdują i śmieci pakują,

      a niedźwiadek z liskiem sortują je wszystkie.

 

Ref:  Szu–szu–szu! Szu–szu–szu!

 

  1. A gdy posprzątały ten list nam wysłały:

     „Pamiętajcie dzieci by w lesie nie śmiecić”

 

Ref:  Szu–szu–szu! Szu–szu–szu!

 

WYSTĘP ILUZJONISTY

KONCERT – GITARA KLASYCZNA

PIKNIK RODZINNY

ZABAWY NA ŚWIEŻYM POWIETRZU

SPACER DO PARKU

TEATRZYK

TEATRZYK „LEGENDA BIAŁEGO ORZEŁKA”

WYSTĘP ILUZJONISTY

MIKOŁAKI

SPOTKANIE ŚWIĄTECZNE

BAL KARNAWAŁOWY

WIZYTA PANI ZE STRAŻY MIEJSKIEJ

LUBIMY PIESKI

GRAMY NA BĘBNACH

TEATRZYK – „WIOSNA PUKA DO DRZWI”

WARSZTAT WIELKANOCNY

Skip to content